VERSUS VSPVP0420

466.00KM

Dodatne informacije

BOJA KUĆIŠTA

Srebrena

BOJA NARUKVICE

Srebrena

BOJA PODLOGE

Bijela

DEBLJINA KUĆIŠTA

8,9 mm

GARANCIJA

24 mjeseca

MATERIJAL KUĆIŠTA

Stainless Steel

MATERIJAL NARUKVICE

Nehrđajući čelik

MEHANIZAM

Quartz

OBLIK KUĆIŠTA

Okrugao

ŠIFRA

VSPVP0420

SPOL

Ženski

VELIČINA KUĆIŠTA

36 mm

VODOOTPORNOST

50 metara

VRSTA PRIKAZA

Analogni

VRSTA STAKLA

Mineralno

TEŽINA

100 g

GARANCIJA

Garantni rok traje 24 mjeseci od dana prodaje proizvoda koji se upisuje na garantni list i ovjerava pečatom i potpisom prodavača. Garancijom su obuhvaćene greške u mehanizmu pri proizvodnji ili montaži sata. Garantni list je važeći samo uz račun o kupovini koji treba sadržavati: datum kupovine sata, šifru modela sata, te potpis i pečat prodavača kod kojeg je sat kupljen. Kupac gubi pravo na garanciju u slučaju bilo kave intervencije na satu van generalnog servisa. Garancija ne obuhvata: bateriju, staklo, remen ili narukvicu, kućište sata i sve ukrase na njemu (cirkone i sl.), ključ, krunicu, dugmiće, oštećenja nakon isteka garantnog roka, trošenje nastalo tokom vremena uslijed uobičajenog korištenja, mehanička oštećena izazvana nepravilnim rukovanjem (padom, udarom ili lomovima), oštećenja sata zbog nepoštivanja tabele vodootpornosti koju dobijete uz kupovinu sata. Rok trajanja servisa može trajati do 60 dana ovisno o vrsti kvara i dostupnosti specifičnih rezervnih dijelova. Voditi računa o tome da sat kojem je izvučena krunica nije vodootporan.

OPIS

Izuzetno moderan i luksuzan izgled sata za sve prilike u kojima želite da blistate.

Versace je zajedničko ime talijanske luksuzne modne tvrtke Gianni Versace, koju su u Milanu 1978. godine osnovali Gianni Versace, Santo Versace i Donatella Versace. Slika Donatelle kako kroči na modnu pisti ispred kvinteta kultnih modela iz 90-ih držeći se za ruke. Marka je prvi put pokrenuta 1989. godine, kada je Gianni Versace odlučio ovu seriju pokloniti svojoj sestri i muzi.

“Versus je rođen s urođenim pristupom kreativnosti, s jakim naglaskom na inovacije, njuh i nekonvencionalno”, kako je rekao Gianni, i to je nedvojbeno nešto što je Donatelli bilo drago. Krajnji cilj Donatelle s ovom linijom je ” doprijeti do ljudi koji nisu zainteresirani za modu “i ponuditi ponudu” svima onima koji se usude izraziti se “